Cartinoi.ro

Monday, September 13, 2010

PASTA DE AVOCADO CU MORCOVI


  • un avocado
  • un morcov
  • un castravete mic fara coaja
  • jumatate ceasca de migdale pisate
  • telina tulpina taiata marunt
  • putin piper la alegere
Avocado se paseaza pana devine un piure si se adauga morcovele dat pe razatoare, castravetele taiat foarte mic,  migdalele si tulpina de telina, la fel, taiata foarte mic. Se poate folosii si radacina de telina data pe razatoare. Se amesteca totul si se serveste. Daca la acest preparat se adauga apa, se poate face o supa rece delicioasa. De asemenea se pot pune toate ingredientele in blender si se pot mixa devenind un piure. Eu am folosit morcovul, telina si castravetele taiate bucatele pentru ca imi place sa le simt crocante cand le mananc. Pofta mare !



CUM SA MANCAM SANATOS !


Currently have 0 comments:


Leave a Reply

Director cool mi-am tras! Plan de Afaceri Xweb.ro - Totul intr-un singur loc! toateBlogurile.ro Trafic Site a href="http://top-siteuri.ro/images/banners/top-siteuri.gif" imageanchor="1" style="margin-left: 1em; margin-right: 1em;"> Director Web best hgh supplement