Cartinoi.ro

Friday, September 3, 2010

KARL LOREN - DESPRE DIABET

Karl Loren este un cercetator si scriitor prolific care a scris mii de pagini de-a lungul timpului, privind alimentatia omului. El a introdus in paginile sale propriile observatii, acorduri si dezacorduri, privind alimentatia sanatoasa, naturala si impactul ei benefic asupra omului. Am sa incerc sa arat si eu o parte din cercetarile facute de acesta, pentru a putea intelege mai bine ce se intampla cu noi, de ce mancam ceea ce mancam si cine doreste ca noi sa traim in starea aceasta.

CE CIUDATA ESTE DIETA NOASTRA !

"Guvernul nostru ne recomanda exact dieta gresita, iar noi o mancam ! Este evident cat e de dureros pentru mine sa vad ca medicii de profesie te indeamna sa folosesti exact dieta gresita in cazurile de diabet si chiar in cazurile de boli de inima. Apoi, ei pur si simplu te obliga sa urmezi aceasta dieta alimentara spunand ca asta e cea mai buna si te va ajuta sa duci diabetul sau o alta boala pe picioare si sa traiesti cu ea. E incredibil ca ei iti spun sa mananci produse ce contin zahar, atunci cand tu ai diabet, ca dieta ta trebuie sa contina carbohidrati si cat mai putine proteine. Adevarul este exact opusul acestor recomandari. In peste 15 ani de experienta in cercetari si de expunere a minciunilor guvernului, aceasta este cea mai mare si mai rea minciuna care am auzit-o vreodata. Aceste recomandari ale guvernului cauzeaza diabet zaharat si boli de inima. Cum pot eu, un simplu autor de carte din California sa nu fiu de acord cu autoritatile eminente? Pai, este usor... Cand citesti despre toate cercetarile facute in domeniul diabetului, nu poti sa treci peste concluziile care arata ca diabeticul nu are voie la absolut nici un pic de zahar si ca acesta trebuie sa consume suplimente de crom. Asociatia Americana a Diabetului nu recomanda crom, dar recomanda zahar. Iata ce spune aceasta asociatie - "...procentul de calorii din glucide ( carbohidrati si dulciuri ), va varia si va fi individualizat in functie de obiceiurile alimentare ale pacientului si de nivelul de glucoza si lipide din organism. Cercetarile din acest secol au aratat ca in tratamentul diabeticului trebuie inlocuit zaharul normal cu carbohidrati complecsi. Aceasta convingere pare sa se bazeze pe faptul ca zaharul simplu este foarte rapid absorbit si digerat de catre organism, in timp ce amidonul nu. Exista totusi foarte putine dovezi stiintifice care sustin aceasta ipoteza. Fructele si laptele s-au dovedit a avea un raspuns glicemic mai mic decat amidonul, iar zaharoza produce un indice glicemic similar cu cel din paine, orez si cartofi. Desi diferite tipuri de amidon au indici glicemici diferiti, prima prioritate ar trebui sa fie acordata sumei totale de carbohidrati consumati si mai apoi sursei de unde vin acesti carbohidrati..."
 Nu pot sa spun despre aceasta declaratie decat ca este o ucidere in masa. Ce spun ei este ca diabeticul ar trebui sa consume o dieta bogata in carbohidrati si ca in cazul acestei diete nu se face nici o diferenta intre tipurile de carbohidrati- zahar sau legume si fructe. Asta este crima !
Exista multe dovezi "politice corecte" despre sanatate care cauzeaza boala si moartea. Exista de exemplu dovezi fascinante ca autismul este agravat sau cauzat de lapte si cereale. Asociatia Americana pentu Inima a propus o dieta care provoaca boli de inima. Cand am publicat acest lucru in urma cu cativa ani, avocatii asociatiei mi-au trimis o scrisoare lunga, cerandu-mi sa elimin anumite informatii din publicatia mea si au amenintat sa ma dea in judecata daca nu fac acest lucru. Am publicat scrisoarea lor impreuna cu raspunsul meu pe site-ul meu. Nu am mai avut nici un semn de viata de la ei de atunci si nici publicatia mea nu a fost scoasa.
 Ce ar trebui sa fie dieta voastra? Primul meu raspuns este ca nu trebuie sa aveti incredere in recomandarile impuse de guverne si de alte asociatii de sanatate guvernamentale. Si nici medicul dumneavoastra, constrans de autoritati, nu este o sursa buna de informatii privind dieta voastra. Trebuie sa recunoasteti ca cel mai mare rau este zaharul. Indiferent din ce sursa provine. Daca nu puteti fi de acord cu acest lucru despre zahar, atunci nu exista nici o sansa sa acceptati in continuare sfatul meu privind dieta dumneavoastra. Dieta este in cea mai mare parte o chestiune de disciplina mentala si nu de pastile magice."

SA MANCAM SANATOS !

Currently have 0 comments:


Leave a Reply

Director cool mi-am tras! Plan de Afaceri Xweb.ro - Totul intr-un singur loc! toateBlogurile.ro Trafic Site a href="http://top-siteuri.ro/images/banners/top-siteuri.gif" imageanchor="1" style="margin-left: 1em; margin-right: 1em;"> Director Web best hgh supplement